Laatste bericht. Begin van nieuw avontuur!!

2 december 2015 - Eijsden, Nederland

Maandagmorgen aangekomen en opgehaald door mijn lieve Gaston, Caroline, Paul en Ceciel. Fijn om iedereen weer te kunnen knuffelen. Toen langs Utrecht om de mooie zwangere Esther te bewonderen en het baby kamertje . Wat is dit manneke welkom.
Dinsdag was een super spannende dag. Ik reed naar Utrecht en wachtte op het telefoontje. Toen was hij er en mochten we even op bezoek. Wat een geweldig gevoel is dat!! Helemaal verliefd op dat mooie manneke en super trots op Esther en Daan. Hij heet Tobias en ik vind het het allermooiste kindje van de hele wereld!! Ik ben klaar voor dit nieuwe avontuur!!!

Trotse gelukkige oma!

1. Elly:
    2 december 2015
    Wat een prachtig slot van een geweldige reis. Je zult een supertrotse en superlieve oma zijn. Inderdaad een nieuwe fase van een nieuw avontuur. Het belangrijkste is om te blijven zien wat het leven kan bieden. Als je er maar voor open staat. Nogmaals een dikke perficiat voor jou, Esther, Daan, Gaston (als Topa) en de rest van jouw gezin.
    Wat super dat je ons zo hebt laten delen met jouw vreugde en geluk. Dank je wel.
  2. Mieke Meijers:
    2 december 2015
    Hoi lieve oma nogmaal proficiat!!!!! Wat een prachtige baby!!!! De foto's zijn héél mooi!!!!
    Esther, Daan.....Héél véél geluk met jullie prachtige zoon Tobias!
    Gaston (Topa) Jij ook proficiat!!!!
    Dikke kus en.........dat wordt echt genieten!!!!!
    Oma Mieke
  3. Vivian:
    Liesbeth,

Wat een heerlijke verhalen met een prachtig einde en tegelijkertijd weer aanleiding voor nog meer verhalen :-)
    Geniet Liesbeth!
    Vivian
  4. Pierre thielen:
    2 december 2015
    Van Harte geluk gewenst, Liesbeth! Je bent een "zondagskind". Prachtig, deze nieuwe fase in je leven,mag het zelf ook beleven. Tobias, een prachtige naam! Groetjes, óók van Toos, pierre
  5. Vivianne - Travel Counsellors:
    Wow! Wat een timing!!!
    Gefeliciteerd!!!
    Dus nu gewoon lekker door blijven gaan met genieten!
    X Vief
  6. Ben en Marij Jansen:
    Hoi Liesbeth,
    Proficiat met je kleinzoon! Het is inderdaad een scheetje!
    Je hebt wel een geweldige timing, zó van het ene avontuur weer op tijd voor het volgende. Je zult nog lang nagenieten van je mooie reis en nog veel langer van de kleine Tobias.
    Veel groetjes, ook aan Gaston, de trotse ouders en de rest van de familie,
    Liefs, Ben en Marij
  7. Ria:
    Hoi Liesbeth,
    Van harte gefeliciteerd met dit prachtige kleinkind. Ook de ouders en Gaston en de rest van de familie 'unie dikke perfisia'!!!! Wat een mooie naam: Tobias, daar hebben wij er ook eentje van in de familie, die ken jij vast wel.
    Geniet ervan, Ria en Jeroen
  8. Ans Meijers:
    Hallo Liesbeth,
    Fijn dat je een goede reis hebt gehad en zo op tijd terug was.
    Proficiat met je kleinzoon Tobias. Proficiat ook aan de ouders en Gaston. Je hebt een geweldige reis achter de rug waar wij van hebben meegenoten. Dank je wel daarvoor. En nu kun je volop gaan genieten van je kleinkind. Wat zul je hem over een paar jaar boeiende verhalen kunnen vertellen over je reis. Hij heeft een oma die iedere uitdaging aangaat. Je zou vast ook een leuk kinderboek over je reis kunnen schrijven. ik zie het jou al helemaal doen.
    Veel plezier en veel groeten, Ans
  9. Ed Silanoe:
    3 december 2015
    Dag, Liesbeth! Wat een planning en wat een bijzondere thuiskomst! Gefeliciteerd met je eerste kleinzoon, Tobias! Die nu een groot "avontuur" gaat beginnen! Daarbij wens ik hem veel geluk toe!
  10. Marleen Kastermans:
    3 december 2015
    Hoi Liesbeth,
    van harte gefeliciteerd met je prachtige kleinzoon Tobias.
    Heel veel genieten van dit nieuwe avontuur wens ik je toe.
    Wat een schitterende timing.
    Alles komt dat toch maar op het goede moment,
    veel liefs van Marleen K
  11. Magda&Cor:
    7 december 2015
    Proficiat met jullie kleinzoon, Tobias is een mooie naam.
    Ook aan je dochter en schoonzoon veel geluk gewenst. Geniet ervan!.

groetjes, magda en familie