Dag 5

7 oktober 2015 - Rotorua, Nieuw-Zeeland

Dag 5

Gisterenavond zijn we naar het strand gereden. Op een bepaalde plek kun je alleen bij laag water dig a hole en dan stroomt er warm soms heet water in het gat. ( ik zei per ongeluk iff you hole a Dick) hele families zitten dus in het donker in de kou in een warm bad. Ik alleen met mijn voeten :))
Vanmorgen reden we vroeg naar Rotorua. Daar gingen we naar Hobbiton. Ook als je geen fan bent of de films niet gezien hebt ben je onder de indruk van de details . De regisseur wilde dat echt alles klopte in het landschap . Ik was echt blij dat ik er was.

Daarna reden we naar een plek waar ook heel veel actieve vulkanen zijn. Overal zijn poelen met kokend water dat wel naar zwavel stinkt.
Er is ook een prachtig meer!
Vanavond gaan we naar een authentieke avond van Maori's met verhalen eten enz. Ik verheug me opnieuw!!

1. Ed Silanoe:
    7 oktober 2015
    Liesbeth, luister vanavond goed naar die verhalen van de Maori, ze zullen je op een hele andere manier naar de omgeving laten kijken. Ik hoop dat je ons deelgenoot zult maken van hun verhalen. blijf genieten!
  2. Annemie:
    7 oktober 2015
    Alle aspecten van natuur en cultuur kom jij tegen op deze reis. Mooie avond wens ik je toe.
  3. Teja van Amerongen:
    7 oktober 2015
    Mooie verhalen Liesbeth! Ik geniet ervan. Heel leuk om je zo te volgen. Liefs, Teja
  4. Sittah Huntjens:
    Lees met plezier alle verhalen! Geniet! Tot 'volgs', Sittah
  5. Gaston:
    7 oktober 2015
    goede avond(morgen) lieve chat, ik ben net terug van Leuven en lees je nieuw reisverhaal van dag 5 en weer een prachtige beschrijving en wat een mooie foto's! Het lijken wel sprookjes huisjes, maar ja het is ook een echte Fairy Tale wat je elke dag weer meemakt. Die ene foto van Je met dat drankje is wel heel mooi, volgens mij is het geen koffie of thee wat er in is, want er staat zelfs wat schuim op. Blijf genieten en ook vandaag met dag 6.
    xxxxxxxx
  6. Ingrid Pesgens:
    8 oktober 2015
    Hoi Liesbeth,
    Even achterop geraakt met het lezen van de verhalen. Nu verschillende verhalen achter elkaar gelezen en foto's bekeken. Fantastisch wat je allemaal te zien krijgt en wat je meemaakt. Wat een geweldige foto's! ben benieuwd naar de verhalen van de Maori's! Prachtige trip die je maakt! Ik weer genoten van het lezen van de verhalen en het bekijken van de foto's.. eventjes afschakelen meegenieten!
    Mooie tijd!
    Liefs,
    Ingrid
  7. Ben en Marij Jansen:
    8 oktober 2015
    Helemaal waar, op reis vraag je je af waarom we zoveel spullen om ons heen verzamelen: in je rugzak zit alles wat je nodig hebt. Op bergwandelvakanties hadden wij hadden dan ook nog een tent (huis) met brandertje ( keuken) en slaapzakken en -matjes, ( slaapkamer) en in de beek kun je je prima wassen.
    badkamer) Toch is het dubbel: we hebben ons huis niet verkocht en gaan nu heel luxe met de camper op reis. Het leert je wèl te relativeren.
    Leuke activiteiten onderneem je! Je gooit je er ook echt helemaal in! Veel plezier verder en laat ons maar weer meegenieten.
    Dikke zoen van Ben en Marij
  8. Mieke Meijers:
    14 oktober 2015
    Lieske, het ziet uit als een sprookje, die foto bij de open haard, leuk die kleine huisjes, Geniet!!!!!!!! knuffel