Dagje rust in Arlie Beach

15 november 2015 - Airlie Beach, Australië

Rustig dagje in Charlie Beach

De treinreis was best vermoeiend, zeker met 23 jonge Britse party tijgers. Om 7 u kwam ik in het hostel en gelukkig kon ik al in mijn kamer om te douchen. Airlie Beach is maar een straat groot en alles is gericht op de Whitsundays Islands.
Ik ben enorm geschrokken van de berichten uit Parijs. Het leeft hier ook enorm en veel mensen denken dat Europa veranderd is als ze terug baar huis gaan. Het voelt vreemd om te genieten terwijl zoveel mensen nu verdriet hebben en bang zijn. De sfeer is dan ook anders en ik ben blij met dit dagje niets. Ik heb een leuk hostel met super aardige mensen.
Je kunt niet in de zee zwemmen vanwege de kwallen, maar er is een lagoon waar je wel kunt zwemmen. Je moet wel verkoeling zoeken want het is erg warm. Er wordt ook regen verwacht. Ik hoop dat dit mee gaat vallen, want ik vertrek morgenvroeg voor een driedaagse excursie op een zeilschip. Het moet geweldig zijn en ik verheug me enorm. Snorkelen en een duik zijn inbegrepen. Er zijn maar 14 passagiers en ik verheug me enorm.

Een beetje stil vandaag, Liesbeth

1. Marcel graus:
    Hee Liesbeth!

Hoewel ik zelden reageer, volg ik je avonturen op de voet... ze hebben nu al de status van een TV-serie National Geographic waardig!
    Je stoel aan de ovale tafel blijft pijnlijk leeg... je moest eens weten hoe vaak we je even iets zouden willen vragen.. rekenen, jonge kind...da's dan weer minder, maar.... Jouw avonturen maken heel veel (zo niet alles) goed!

puutsj van marcel
  2. Mieke Meijers:
    15 november 2015
    Hoi Lieske, Probeer toch maar te genieten, ondanks dat verschrikkelijke bericht wat er in Parijs is gebeurd!! Ik hoop dat je geen regen krijgt, want in het zonnetje is alles mooier! Leuke foto's! Lijkt me super, die 3 daagse zeiltrip, geniet maar lekker!!!! Dikke poen
  3. Gaston:
    Goede avond Lieveke
    Geniet nog van een mooie avond alvorens morgenvroeg aan een hele prachtige reis te beginnen wat zeker de kers op de taart wordt van de reeds uitgebreide en boeiende reeks reisverhalen. We kijken er erg naar uit om de mooie onderwater foto’s te zien van het prachtige Barrier Reef, je bent er met al die Camera’s goed voor uitgerust. Geniet ervan xxx
  4. Marleen Kastermans:
    Hoi Liesbeth,
    een dagje rust en uitkijken op een nieuw bijzonder avontuur, dat doe je goed.
    Ja, het hart van Europa is getroffen. De hele wereld leeft mee. Ook jullie zie en lees ik.
    Voor morgen wens ik je een prachtige nieuwe dag,
    veel liefs van Marleen
  5. Teja van Amerongen:
    16 november 2015
    Ha Liesbeth! Verschrikkelijk de aanslagen in Parijs! Toch vooral genieten Liesbeth! X Hans&Teja