Op weg naar Quito

7 september 2015 - Pacifica, California, Verenigde Staten

Even een korte update. Gisteren had ik een super mooie en fijne dag samen met Jana Erwin en Nora. We reden samen over de Golden Gate brug en bezochten twee Californische wijngaarden. De eerste zag er uit alsof ik in de Provence was. We proefden er 5 wijnen.(midden op de dag, maar het leven is te kort om slechte wijn te drinken toch?) het twee wijngoed was een kasteel en heel chic. Daar proefde ik een champagne. Hmmmmm. We aten in een heel leuk restaurantje in een klein stadje. Ik geloof Sonoma, maar dat moet ik opzoeken. Tenslotte zijn we naar Lombardstreet gereden. Een zigzagstraatje met veel bloemen waar het heel druk was. Vooral dit weekend was het overal druk omdat alle mensen vrij hebben maandag en het prachtig weer is. Vandaag heb ik dus het programma van Gaston gevolgd en het was niet verkeerd :)) Het was de laatste avond met Jana en Erwin en de lieve vrolijke slimme mooie Nora. Ik ga ze missen en ben heel blij dat ik de start van mijn reis bij hen heb mogen maken. Dankjewel voor jullie gastvrijheid en ik vond het heerlijk om met Nora te spelen. Ook dat proeft naar meer :))

Vanmorgen vroeg maakte Erwin een koffie voor me en bestelde een ubertaxi. De chauffeuse was jarig en wilde eigenlijk naar huis gaan, maar bracht mij toch nog naar het vliegveld. We vertelden wat en wat bleek? Ze is van Equador en reist half september naar Quito. Ze wil me graag naar het middelpunt van de aarde brengen. Dat lijkt me super Rosa! Toeval???

Ik ga zo aan boord van het vliegtuig naar Miami en verder naar Quito en zal later foto's plaatsen. Lieve groet, Liesbeth

1. Ingrid:
    6 september 2015
    Tje wat een ervaring. Super. Als je in dat tempo doorgaat word je bagage erg vol. Liefs Ingrid
  2. Gaston:
    6 september 2015
    Goede morgen Lieveke, op dit ogenblik vertrek je van SFO via Miami naar Quito op weg naar nieuwe en leuke avonturen, die zeker je pad weer zullen kruisen. Veilige vlucht en fijne voortzetting van een fantastische reis
    xxx
  3. Nardie:
    6 september 2015
    Dag Liesbeth, ik volg je reisverslag nu al een paar dagen. Fijn en supergoed om te zien hoeveel je geniet van jouw reis en wat je al allemaal gezien hebt. Ik heb veel respect voor je dat je dit toch maar in je eentje doet. Geniet en maak er de mooist mogelijke tijd van. Je hebt het tenslotte meer dan dik verdiend na zo een arbeidsrijk verleden. Ik hoop dat je zo links en rechts wat tijd vindt om van de spelletjes te genieten met andere mensen. Maak er iets moois van! Groet en graag tot het volgende reisverhaal, Nardie Fanchamps.
  4. Ed Silanoe:
    6 september 2015
    Liesbeth, al die ontmoetingen, geweldig, en zoals Johan Cruijff zegt: "Toeval is logisch!" Dat blijkt nu wel weer met die taxi-chauffeuse uit Equador! En dit allemaal aan het begin van je reis. Blijf genieten en ik kijk met interesse uit naar je volgende verhaal! Lieve groet!
  5. Magda&Cor:
    6 september 2015
    Het doet me goed te horen dat je bij onze Erwin, Jana en Nora was, en op zo'n korte tijd heel wat mooie plaatsen bezocht hebt in de Bay Area van S.F. en de Winery in de Nappa Valey.
    Nog een hele goeie reis verder
    groetjes, magda,Cor en familie
  6. Mieke Meijers:
    7 september 2015
    Hoi Lieske, dat is toch genieten!!!! Nog een goeie reis verder, en....je beleeft zo'n geweldige dingen!!!!Hartstikke fijn voor je!!!!!
  7. Henk:
    Dat wil ik óók!
  8. Annelies H:
    7 september 2015
    Je krijgt wat je verdient. En je straalt uit wat je nodig hebt. Toeval bestaat voor mij niet. Dus Liesbeth: heerlijk om te zien dat het bij je klopt.
    Ik geniet van je verhalen. En blijf je volgen.
    Je rugzak wordt al mooi gevuld met prachtige verhalen. En zoals ik lees: die zijn niet zwaar om te dragen.
    Dan is de wereld mooi.
  9. Adri Luijpers:
    7 september 2015
    Heerlijk om zo gastvrij ontvangen te worden, een goed begin is het halve werk.
    Geniet van je volgende bestemming.!!!
  10. Nomi Harper:
    8 september 2015
    What a wonderful last day spent with Jana, Erwin, Nora, all wonderful people, I know, as you are too Liesbeth. Safe and happy travels and much love to you and all your coming adventures. xoxo Nomi
  11. Ans Meijers:
    9 september 2015
    Hoi Liesbeth,
    Super om op deze manier van jouw reis mee te kunnen genieten.
    Geweldig!!! Wat een ontmoetingen en belevenissen.
    Ik kijk uit naar het volgende verhaal.

groeten,
    Ans